Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

3.08.2011

日本の旅 2011 ~ 中部篇 @ 白川鄉 (D1-3)

突然問到老細係我rotation 之前畀我放10日假, 於是便立即在網上search下有咩地方好去.....初頭都無諗住去日本的(因為D Yen其在太貴), 但係發現機票實在平到無朋友la~~ 來回最平只係到HKD 16XX重可以free stopover 上海......於是拿拿林買機票去.....
(原來來回osaka 係貴D, 要HKD 19XX!! 於是我就睇下係咩機場出入會最平la, 發現係名古屋入, 廣島出的機場都同係名古屋出入一樣 , 所以我便plan 會由名古屋一路玩落去大阪, 京都, 再由廣島去, fly番上海stay 1 night x sightseeing na.... )
我咁大個女都係第一次睇雪jar......
由名古屋部去高山市,坐最快的JR Train都要3個鐘,張火車票真係好貴
Takayam







由Takayama 要坐大約1 hour bus去白川鄉
這是白川鄉內的公園,到處都是白茫茫一遍....



原來某D合掌屋是被人參觀,某D就做生意.....例如:買紅豆湯
係咁凍D天氣下飲Bowl紅豆湯, 暖烘烘的! 真係好正!!

參觀完白川鄉公園,就去今晚住的民宿放下行李。趁天未黑,就立即行上山看看白川鄉的日落同我最最最想看的靚的夜景



係咪係歐洲的白色小鎮呢
這是我住的民宿 ~ 孫右工門
晚餐 ~ 勁正!!

食完晚餐,飽到反肚,不如出去泡泡温泉lor.....

瞓醒la.....
It's very nice to enjoy the sunshine in such a cold weather
店外的裝飾 ~ 可愛的小木馬

離開了白川鄉,便番到takayama, 再搭了一個JR站到飛驒古川站.....嘩! 呢到好大雪啊!!




在這裏行了2 個鐘便搭JR番名古屋了,就這樣會完了2D1N的白川鄉之旅.....

沒有留言:

發佈留言