Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

3.07.2011

歐洲の旅 2008 ~ 韓國篇 @ Seoul

經過二十幾日的歐洲之旅,我地終於塔aeroplane 返亞洲。因為我地係坐Korean airlines,佢畀我地free stopover. 咁我就當然唔執輸,玩番二三日先番香港la...... 係korea,我地只係食同買.......NOTHING more than that~! 真係d 乜宮乜宮咩都無睇過,可以因為之前去了太多旅遊點,真係有點膩了!

Seoul 機楊

Seoul 地下鐵


Seoul Guest house @ Myeong Dong


Our room


經過二十幾日的爆晒後的雙腳


$ $$ $$$ $$$$

Seoul 地下商店街

開始狂擦











呢世人未試過揹咁多野係身~ 有成25kgs~ 力的表現!~


返香港了~    




~ The End of my grad. trip to Europe ~

沒有留言:

發佈留言