Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

3.08.2011

歐洲の旅 2010 ~ 克羅地亞篇 @ Dubrovnik (D3)

Day 3 (Zagreb > Dubrovnik)
今日晨咁早就起咗身,塔domestic flight 去Dubrovnik....呢程機的機票是一早買的,因為想在南一直玩到北。呢程airticket 好平, 只需 ~HKD 3XX 同坐巴士 cha ng dor,但就save 咗好多時間.....
今日又撞番昨天在Plitvice lake 的那個korean 妹妹仔, 原來我哋在Zagreb 住埋同一間hostel, 同一日去Plitvice Lake, 同一間flight to Dubrovnik....好啱呢!~



同樣地機場外有shuttle bus to city centre
睇到laaaaa...............Dubrovnik 古城, 好靚呀~~!!!!!

落咗車後, 陪個妹妹揾完佢hostel後..再揾我自己個間, 點知揾黎揾到都揾唔到。唯有入間餐廳問下人,但佢地都唔知。但個老細超好人,幫我打電話問人,叫個民宿主人出黎接我....真係出路遇貴人呀! haha~~ Croatian 真係好niceee.....
去到民宿,我本身book 了single room。但個room 係屋頂,我唔想抬行李,佢畀咗間triple room 我.......好開心呀!~~~一放下行李,就滾出去laa........



d 水清到呢.............................

古城內






Local Market


賣的都是一些水果, 花, 乾果 n lavender products
 
在烈日當空行古城,真係暈咁滯!

Church




 
 
買了票行古城牆 (好彩呢年重可以用student card jer..haahaa~~)











非常刻苦地爬上個tower 頂影Dubrovnik 全境


暴晒3小時, 係時候下山...唔係真係會中暑
食下雪糕,行下最europe 最古老的葯房先........





Another entrance(gate) get into the old city











再橫街窄巷穿梭期間,有個餐老闆很熱情地招呼我入佢的餐廳坐。但我婉拒了,點知明天去完黑山後......




Yummy Pizza ............




 

p.s. 明天去Montenegro (黑山共和國)

沒有留言:

發佈留言