Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

3.08.2011

歐洲の旅 2010 ~ 克羅地亞篇 @ Split (D5)

Day 5 (Dubrovnik > Split)
今日一早起身塔巴士去Split la.....
首先坐local bus to main bus station 先

Dubrovnik main bus station
 
多數去Split 的巴士都要中途下車的

由Dubrovnik 去 Split 途中有一小段路係belong to Bosnia...所以都要check passport, 以下是海關

入咗Bosnia 國界了.......

又離開波斯尼亞了....................................................................
終於到咗Split...........昨晚在網上找到一間日式民宿 (個日本人是在Split 住和工作的)
在塔lift 上去途中, d Croatian 妹妹不斷同我講Konichiwa
 
放下行李,會到local market 行下....買了一大盒strawberry一路行一路食


old town







因為個時正是某festival 中, 所以經常有表演                                     
underground souvenir shops and exhibition hall
 


係呢到都遇到d 黎旅行的香港人,因為好耐無講過廣東話,引唔住liu 人地講野....點知佢問我係咪住係split....我話唔係la...點解會咁諗,係咪前幾日晒得黑得滯???

古城內的橫巷

入夜了的海邊
又再有一件有趣的事發生,事源我正在海邊的長椅呆坐看日落中,忽然有個croatian 男仔走過黎問我係咪come from s'pore? 我話唔係im from HKG. 佢即係講咗句廣東話我聽"oh! 我識廣東話呀!" haha~~我立即真係o 咗咀....佢話佢之前去過香港做exchange student....傾咗一陣, 佢問我食唔食飯或姐行一陣....我好禮貌地婉拒咗了......少少後悔tim! :-P

這是Split 的海事署....話說我在門口影相,入邊的二個職員揚手叫我,入咗去同佢地吹了一大輪水講香港好定大陸好.....我當然話香港好laa....haha~




P.S. 明天去Hvar (Lavender island)

沒有留言:

發佈留言