Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

3.08.2011

日本の旅 2011 ~ stopover篇 @ 上海 (D9-10)

晨早唔夠0530就出黎等Tram 去main station 坐機場bus.............(其實唔做咁早, cuz 1st tram is 0550!)

到咗廣島的機場la....(其實係未去日本前, 係網上check 過點係city centre 去機場, 但睇黎睇去都睇唔明。但當我真係在廣島個到問人,先知原來好簡單....都係個句,唔做plan 咁多,隨心而行,船到橋頭自然直...hahaha~)

 
到了上海,一出機場就畀個巴士站女人駡我做咩唔坐上一班車,而家要等下一班.....大姐,你有病呀....我啱啱係機場出黎jar...我趕得切,你估我唔想上呀! 而家我上唔上都唔關你事.....痴線ga!!
東方明珠塔

上海ifc

Night time

 
永安百貨


和平飯店



沒有留言:

發佈留言