Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

3.08.2011

歐洲の旅 2010 ~ 俄羅斯篇 @ Moscow (D12)

去咗咁多日旅行,今日終於可以瞓晏少少了..........點解? 因為我驚太早出門口,無乜人係街上面,畀人lup咗都無人知.......haha~ So naive! 但超肚餓,我由係flight 上食過飛餐之後都無野落過肚,因為去到hostel 都10 pm sthg ,只係食咗幾粒由croatia 帶來的chocholates.......
Anyway, 出咗hostel 第一件事唔係找食,係找銀行換錢......個銀行姐姐好惡........昨天揾到死,今日成街都係找換店...sigh~
換完錢,跟住再去買地圖。wow! d 地圖超貴,要~ HKD100一張。跟住我就問個店元有有平dd 的map,跟住佢就拿咗張sample話 ~ HKD 50 問我要唔要。橫掂都係睇,遲D 都畀我整都鄒ga la,所以就買咗la~~~
雖然好驚相機畀人搶,但心想我應該不會再要這個國家旅遊吧....為保之前的相片,我換咗張SD card 才take out my cam x foto la~
其實D russian 都幾有藝術天份和鍾意睇書......just like our mainland china   
有了地圖便可以周圍行行走走了..........
頂! 個克里姆林宮今日竟然唔開.......唯有明天再來過吧!  以下我正在慢慢由克里姆林宮外面往紅牆走.....

去過咁多國家,日本人同韓國人(backpackers)係基本上無處不在。但係Moscow 竟然看不到他們的踪影,反而中國同胞很多呢!
不得不讚俄羅斯的建築物的確很宏偉

Gum 商場 ~ 很多世界知名品牌也在這裏開店

商場內

這幾個洋蔥頭叫St Basil Cathedral 的建築物,係我細個睇書是看過而已,唔知道它是什麼也沒想過我有一天也是到這裏來看它。看到它是真係很震撼和很佩服那個建築師!! 去到攞張leaflet先知佢的由來.........



Inside the church



太陽很晒天氣很熱,很多小孩甚至大人也要到噴水池乘乘涼

Another famous Church

用了半天時間行了red square and 2 churches,大約~ 5pm 便搭地鐵回hostel 附近再逛逛
Moscow d metro 都係唔講得笑,雖然得靚,但唔user-friendly (有乜理有同一個站 ~ i.e. 中轉站~ 有四個站名,同埋無英文) 好彩我係街邊地欄買咗張russian 的metro map card 雖然我覺得應該係條友係地鐵站攞唔使錢............................我見過個鬼佬旅客係個月台望咗好耐好耐都未揾到佢想去個站

搭返去我hostel 附近個站,個我出錯出口。跟住問咗路邊賣生果個阿姐,都好熱心咁教我點行番去我住個邊................

行完街街,係時候醫肚先.....



食飽已經8 pm sthg...天還很亮,但都係返hostel sin..................
當晚唔知做乜鬼無電,所以要落樓charge 電話。同個到d staff 吹咗勁耐水,佢又介紹了個中國人我識。同個中國人傾完之後先知,很多中國東北人都要去俄羅斯找工做。個security 又問我飲唔飲酒,雖然有d 想,但都係安全至上say No 了!! 跟住個清潔姐姐又問我,想今晚同我一間房(因為it was a 4-bedroom,但都係無booking) 我話無所謂la...雖然覺得有d 怪怪地....個呀姐係from d xxxxx-tans (中亞國家),又係唔識講英文,但又明佢講乜wor

D russian 好似唔係我想像中咁差jar wor~~~

P.S. 明天去克里姆林宮

沒有留言:

發佈留言