Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

3.08.2011

歐洲の旅 2010 ~ 克羅地亞篇 @ Zagreb > Moscow (D11) (續)

每次自己一個人去旅行,一d都無驚的感覺,但今次真係有d la (唔知係咪因為日日畀人凶掛呢! )....
但我本著"唔好虧"的大無畏精神,都係決定去遊一遊莫斯科。(因為stopover in moscow is free of charge ga,我本身對russia 無乜興趣,絕對唔會特登去russia travel,而家既然有機會唔使錢咁留一留,那順到看一看遊覽下也不錯吧! )


飛機餐~~

到了Moscow,這個富麗堂皇的是入境gates
當我入境時候畀個immigration officer 查咗我半個鍾,又問里又問路。己經晚上七點幾ga la....我出到境都已經成八點幾........頂!!!

由於我身上無盧布,所以急住唱錢。問info centre 入面個staff ,真係好興x100000000....佢不斷叫我去d 櫃元機唱錢,我不斷來來回回咗十次,部部機都看一看,但都係唱唔到錢.......問咗佢5 次,佢都係答我同一樣野,完全無意思出黎幫我手.......太過份了
看一看鐘,己經係晚上九點幾了....雖然外面天色重係好光(因為日照時間長,個到要晚上10才天黑的),但咁樣落去都唔係辦法........於是唔理三七廿一,出咗去塔bus 去另一個terminal ,塔aeroexpress 出去city 先算,頂多畀euro佢啫!!


跟住我就出咗門外的巴士站等巴士,個時心裏真係好徬徨的,未試過也未想過係機場換唔到錢ga ma....(之後先知我落機個到係domestic flight terminal, international 個邊有24hrs 找換店)
當我等呀等的時候,我看見身後有二個黃皮膚的人和2個著西裝的russian一齊,於是會膽粗粗問佢地可唔可以同我換少少錢....(希望大家黃皮膚可以幫番黃皮膚吧!!) 佢見我自己一個女仔掛咁慘咁掛,就問我想換幾多錢同埋知唔知道個exchange rate 係幾多,佢話佢唔想覺得佢昆我錢wor....我話 換50euro 得ga la,有少少錢係手就可以了,但我唔知道個rate. 於是他便唱佢身後的russian,跟住就唱咗錢la....
之後大家一齊係到等巴士,佢問我係咪自己一個,去邊到,係咪第一次黎moscow....我咪話係lor~~~ 佢就話己經都about ~ 9:30pm lor,唔係重諗塔地鐵去hostel ma...我一直都真係咁諗wor! 佢then 就話good luck to me la!佢地話佢地都唔會咁夜塔metro......嘩!大佬個下真係好驚呀! 跟住佢地就話幫我諗下辦法........
巴士到了,佢地四個大男人(2 asian + 2 russian) 叫我快d跟佢地行,(嫌我慢掛)重幫我攞埋行李,夾咗我係佢地四個中間,一齊衝咗上巴士!塔無5分鍾,又一齊衝落車,真係跑去塔aeroexpress ..........(全程乜都唔使攞, 只係跟同衝!
上到aeroexpress,才有安心的感覺........

出到city都十點幾了,個二個russian就自己塔車回家,只剩我和另外二個黃皮膚人。其中一個男人說: 我架車泊咗係附近,我載你去你的hostel 吧! 現在塔Metro 很危險了!!! 我當然lur 飯應la......
在車上,我才問他們是那裏人.....原來佢地係日本人,在車行做的! 其中一個來moscow 已有二年時間,另一個則約半年....他們話日頭塔metro就安全,沒有問題! 但過了下午六點最好就唔好了~~

到了我hostel 附近了,他們當了iphone出黎都找不到我的hostel exact location.....之後我們便下車行.....行下行下,最終都畀我地揾到la....其實,佢地車我到hostel 附近都已經好好人了,大可不必同我找到hostel 才離開.........遇到他們,我都係1000000000000x LUCKY!!!真係好好好感動呀!
他們真係見到我入到hostel 門口才轉身離開!! 都係十萬個多謝呀!!
這是我book 的四人房,但無人......所以又係我自己一個霸晒...hahaha~~
我唔知我呢個人係唔識死,定係易信人....但每一次被我揀去相信的人,佢地不單止沒有昆我,重係對我好好.........
回到香港,每一次和朋友提起這次和在Rejika 的奇遇,他們都覺得我沒有防人之心,同埋唔識死,如果他們.......,我就會............... 但如果唔係他們,我可能真係在街頭揾緊hostel ,又或真係畀人搶野,而且我這個旅程也會失色不少......
我鍾意自遊行,正正就喜歡和期待有呢d unexpected 同 amazing的野發生在我身上了!!!!!!!

沒有留言:

發佈留言