Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

3.08.2011

歐洲の旅 2010 ~ 克羅地亞篇 @ Zagreb & Samobor (D10)

今日是我係克羅地亞的最後一天了!! 明天要塔機番去Moscow ,係個到stopover 3 days 先番香港
由Rijeka番Zagreb 只需要1-2hrs bus,係巴士上瞓下醒下,又諗下今日去邊樹好。眨下眼就到Zagreb 了
這是hostel 附近的街道, 週圍都係cafe or bar...夜晚超熱鬧,相返早晨就顯得很寧靜!

Zagreb 出名的Dolac 市場


 
 
去到Zagreb hostel 放下晒行李都只係9am sthg...於是立即動身去一個叫Samobor 的小鎮.  Lonely Planet 上寫Samobor 是一個畀Zagrebian 渡假過下weekend的地方,就好似我地香港人的長洲咁~~
又係去番autobus station 塔車,但今次係塔巴士 (唔係長途個隻旅遊巴)! The guidebook wrote that it take about 40mins to get there, but finally it took me about 1.30hrs . :-(

到了Samobor 了.......那要有一種很有名的甜點叫samobor cake (它是個超級爆creamy 的cake)。由於本人唔鍾意食cream,所以無食到.....如果鍾意食cream 的人,去到一定要試試了!

小小小運河

很舒服寫意的小鎮

我係個到行咁耐,無乜見到外國遊客,無乜人識講英文。只有一羣羣小學生來這裏參觀or 學校旅行~
Samobor Museum



The main Church in Samobor



其實samobor 真係幾細,不用半天便可行完,返回Zagreb 會去食食cakess......
Strossmayerov trg - One of the landmark in Zagreb
Zagreb train station                     

 
參觀完train station ...去邊到好呢?  個時我好想去好大好大間supermarket...於是我點問train station d staff 點到有好大間的supermarket laaaa
佢就點我去咗個地下的shopping mall,個到衫褲鞋襪零食乜都有,但間supermarket 都係唔夠大。我再去問問個staff 點到有再大的supermarket ar...她就教我點塔tram去真正的SUPERmarket la...
 






買夠野食同手信後點塔tram 回家食晚餐...這間餐廳lonely planet 都有introduce,位置正在我hostel 門前叫Nocturno ~ 我點了個墨魚汁飯,雖然樣子不太討好黑黑的,但食下去真係好好好好味呀~!!



食完點上番hostel 收拾....tmr will leave Zagreb to Moscow la~

沒有留言:

發佈留言