Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

3.08.2011

歐洲の旅 2010 ~ 克羅地亞篇 @ Zagreb > Moscow (D11)

今日我將會離開克羅地亞去莫斯科留三日先會再番香港
今朝一早起身,再行下附近便食下cake 做breakfast....好好味好滿足呢!!

離開hostel 去機場了 :-(

我間hostel 係位於Skalinska road. It's convenient to go all tourists spots
要了機場,真的要離開了...希望我有機會再番黎玩!! I Love Croatia ar.... 
將要投入另一個國度了....有d 驚tim...因為身邊的人去過的或未去過俄羅斯的,都說俄羅斯危險,d 人會搶野,或者趁你唔覺意偷咗你野,esp by 地下鐵個時tim.....今次重要得我一個自己一個女仔....腦裏不斷想著: "我會唔會番唔到香港呢??"

(To be continue......)

沒有留言:

發佈留言