Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

3.07.2011

歐洲の旅 2008 ~ 土耳其篇 @ Pamukkale (棉花堡).

這是我們的Otel room (佢地係叫otel, not Hotel)


小賣店




我們由Denizili 坐車去Pamukkale 真係唔知係邊到落車,我地塔到去個小鎮先知道過咗了。好好彩個巴士司機好人,叫對邊線的巴士司機停車畀我地上塔番轉頭,跟住全車人都一齊提我地下車 (但佢地個個都唔識講英文ga wor),最終畀我地去到了.......土耳其人好好呀~~~~~~~~~~~~~~~~
棉花堡入口


石路兩邊有很多古代石官






古代浴場


古羅馬劇場
(可想而知古羅馬帝國的國土有幾大,由意大利延至土耳其都係佢領土)


棉堡之所以是石色,因為它流出的水是石灰水。日積月累沉殿而令到成個山頭都變成白色了.........






行落山下


食野............




土耳其惠康




沒有留言:

發佈留言