Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

3.07.2011

歐洲の旅 2008 ~ 土耳其篇 @ Cappadoccia (奇石林)



我們坐夜車去Cappadoccia,又係失驚無神瞓瞓下畀人叫落車。落咗車之後,去個附近個tourist information centre(因為我地落車個時只係5-6am,旅行社還未開門),所以我地就入咗去tourist info ctr 同個管理員叔叔吹水了。佢又教我地土耳其文,又不斷請我地飲apple tea,勁好人! 我地一吹就出咗成個幾二個鐘。其中,有不少foreigners 入黎請管理員幫手揾hostel. 但佢一停下來便繼續我地之前的話題...haha~~ 土耳其人真係好好客~~~~~~~~
晚上的土耳其 (on the way to Cappadoccia)


坐我地後面的土耳其人mo la la 請bread 我地食

旅行社還未開門 (awaiting to join 1 day tour)



今日join 咗1 day tour 遊cappadoccia (聽人講要遊覽晒成個cappadoccia 要2-3天,但因為我地驚唔夠時間去istanbul,所以我地只係stay 1 日....sigh~ 睇得幾多得幾多la~~)





 




Gilled Beef (烤牛肉)

Gilled Fish (烤魚)

我要去行上去上面的山洞........超斜!~




個tour 由9am - 4pm,玩完真係好tired.........食番d turkish dessert 先.......





上面的是土耳其傳統甜品 ~ 米飯布甸; 下面的是cake .....both taste SWEET~~

晚上的Cappadoccia 山洞 hotel


今晚會11pm 塔夜車去土耳其首都Ankara (安哥拉),再轉車去Safranbulo (番紅花城)...

沒有留言:

發佈留言