Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

3.07.2011

歐洲の旅 2008 ~ 土耳其篇 @ Safranbulo (蕃紅花城)

Ankara (安哥拉) 機場


 
Ankara airport 巴士總站
這裏有不同巴士公司提供不同路線到土耳其各地



巴士公司提供的小食


Safranbulo
(當我地係Safranbulo 巴士總站下車的時候,先知道原來離我地想去的town 好遠,再要塔車的。在呢個時候,有位中年婦人話佢個仔同新抱會黎接佢車,叫我跟佢地一齊去。好好人~! 細傾之下,知道佢地係開guesthouse,佢總畀我地free 咁放我地d backpack係佢屋企直至今晚!~ 點解土耳其人可以好成咁??)

Safranbulo 的屋全都是中世紀Ottoman(鄂圖曼式)的建築 



個到D 老人家重係著住土耳其回教的服裝

看到嗎?? 頭上的全是青提子來的.........


Safranbulo 手信店 ~ Lokumn 軟糖 



土耳其傳統古屋

爺爺 & 小孫兒


Lunch time~      


turkish homemade cuisines



Safranbulo 名勝
 

沒有留言:

發佈留言