Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

7.16.2011

歐洲の旅 ~ 希臘篇 2011@ HKG > Moscow > Athens (D1-2)

今次己經係我第三次去希臘la (都係自己一個去jar), 本身諗住去埋馬其頓,點知去唔成,所以原來諗住係希臘玩5-6日的行程,突然加長咗好多。好多地方都係即興咁去,原來咁樣玩法,畀你的surprise 係最大ga...
Itineray
D1 - 2 HKG > MOSCOW > ATHENS>THESSALONIKI
D3 - 4 THESSALONIKI > KAVALA
D5 - 6 THESSALONIKI > KASTORIA
D7 THESSALONIKI
D8 THESALONIKI > CORFU
D9 CORFU OLD TOWN
D10 PARGA & PAXOS
D11 PONTIKONISI & CORFU OLD TOWN
D12 CORFU > METEORA
D13 METEORA > ATHENS
D14 ATHENS
D15 ATHENS > AEGINA
D16 AEGINA
D17 ATHENS > MOSCOW > HKG

今次又係搭aeroflot 希臘,如果唔係貪佢夠平,我諗我都唔會搭佢 (因為上次去Croatia 的經歷真係令我有點驚,哈哈!!)。


原來booked咗hostel,但去到Moscow 已經18:30,出到去city centre 都要20:00.....雖然重係好猛陽光,但個刻有點驚(唔知驚乜),所以決定瞓晚機場。點知瞓瞓下,越瞓越凍,凍到我頂唔順,最後死死地氣去咗airport hotel瞓番晚。
呢間airport hotel 係每小時收費的,我瞓咗6hrs = HKD 7XX (因為佢無晒Single room, 我要瞓double room) !!!

瞓咗一覺好,Day 2 10am便著草去Athens 了

到咗Athens,在機場個info centre攞咗個map 同問咗少少野就搭機場巴士去city centre

我諗住有晚會搭overnight train to Thessaloniki (the 2nd large city of Greece),所以離開機場後會找地方放下行李,再去買今晚的train ticket,之後先再係市中心周圍行下

今日天氣不太好,重有今日唔知係乜公眾假期,乜鬼都唔開!! 都係差不多全部舖頭都唔開除咗食肆......

近日Athens 個D示威的示威者就係露宿係Syntagma的公園廣場內

Yeaaaaah!! 雨過天晴!!!! Foto @ Monastiraki

Monastiraka, Omonia, Syntagma 個幾條路我應該行多過十次,而家全部舖頭都唔開,悶到嘔,所以決定去吹吹海風。搭咗程metro 去Piraeus ........

好鍾意好鍾意係海邊,好舒服同relax,所以每次旅行都會揀近海的地方 ..

Piraeus應該係Athens 最大最繁忙的pier,每日都有很多Ferries and ships 往來Greece 的各個港口...............行下行下,被一下一下的鐘聲吸引住,最後便黎到呢個東正教教堂.......

希臘人普遍都係信奉東正教
看完以上的Church, 我再行過少少,去了一間比較少的Church,睇下有咁八!...hehe....行下入D,行下又入D,最後我同2 個攝影師一齊直係個台上睇下佢地做咩野。以我所見,以下應該是希臘小孩接受領洗,成為真正的東正教徒.......

返回monastiraki 行下,講真上二次都好似無好好係晚上行下monastiraki........但要醫飽個肚仔先....






月光下的Acropolis


街頭表演和圍觀的人們

差不多到22:30便回到火車站,乖乖咁等坐火車北上.....其中,有個係milos的男人吹咗一陣水...........我發覺而家好多外國人都對中國好有興趣,佢不斷咁問我有關中國的野,例如: 中國的一孩政策、經濟咁......


P.S. to Thessaloniki > Kavala

沒有留言:

發佈留言