Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

7.17.2011

歐洲の旅 ~ 希臘篇 2011@ Thessaloniki > Kavala (D3)

搭咗成晚火車,真係搭到我腰酸骨痛,我隔離個張seat重要係濕ga,我成晚都要攬住D野瞓..........anyway, 經過7個幾鐘的車程 (23:30-07:00),終於黎到Thessaloniki la.......我一路都係諗住一黎到就買去Skopje (Macedonia) 的火車票,睇下有冇機會駁去今日去到Skopje....

點知當我係ticket counter 到問有冇火車票去Skopje 的時候收到一個晴天霹靂的消息,去skopje的火車已經係三星期前停駛咗...........OMG!! 點解我咁黑ga!!早唔停遲唔停,點解要係呢個時候停呀!! 問佢知唔知幾時開番,佢話唔知wor!

坐埋一邊諗咗陣.....決後唔理三七廿一著草去Kavala 先,之後先再慢慢咁諗點玩好.......由於thessaloniki 的火車站和長途巴士站距離有點遠,一站要搭交通公具先去到。所以係火車站就已經醒水畀咗人搭咩車可以去到長途巴士。她們話火車站門外有個小型的巴士站,搭no. xxx 就可以去到ga la....
大約搭咗15 mins便到長途巴士,找到賣去kavala巴士票的counter......條友問我係咪而家去,我就答係la.....一畀完錢,佢就叫我快D 跑去la, 巴士開la......嘩, 大佬好驚呀!做乜晨早溜溜玩埋D 咁ga野呀 !!我真係仆到去咁衝咗上巴士,司機真係等我一個上埋車就開車走.............

大約搭咗2-3 hrs 就到咗Kavala. This is the main bus station in Kavala. 我之所以想去Kavala 係因為睇咗呢個人影D相 (http://www.pbase.com/alangrant/greece_4)

由於我係乜都無book 咁去Greece, 所以我係去到先揾Hostel/ Guesthouse. 原本看中lonely planet 的其中一間Guesthouse, 諗住跟住照去。點知行行下見到某間屋寫住room to rent,跟住就有個婆婆走出黎就問我係咪揾屋住,最後euro40/2 night 成交!!
這便是我住Ottoman 式 Guesthouse




放下行李,便出外行行............真係好D houses 真係好Turkish !!







Kavala Landmark 之一 ~ Kavala Aqueduct

因為落雨而我把傘應該係昨晚同個希臘佬吹水吹到唔記得攞,所以落雨都無傘用。為咗避雨,係一間cafe 叫咗小小野食。老闆竟然好人到請我用食多碟。食食下,佢個friend 定唔知邊位攞咗盒好似湯圓咁的甜品畀佢,佢又叫我試下! 好人到爆.....
Pangia / old town in Kavala

GH 是在山上的,所以每天都到行上行落............雖然有點累,但真係好多view....its better to stay in 山腳

Cafe @ Pangia


呢個小圓形廣場很特別的,當演講者站係中間,圓形內的所有觀眾都可以清楚咁聽到個嗰人講乜............很有智慧的設計!!!






行返落山,見到一隊士兵表演升旗儀式..................

P.S. 明天仍在Kavala....

沒有留言:

發佈留言