Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

10.04.2011

歐洲の旅 ~ 希臘篇 2011@ Pontikonisi (D10)

因為問咗坐巴士由Corfu 去Meteora 的時候,佢地晨早8:30am 就Depart了.......最係Sidari 就算搭最早個班車,都catch 唔到個間巴士...............諗黎諗去,最後決定搬去corfu town 住一晚,咁就可以搭最早個班車走了..........
係呢間hostel住咗三日,係時候要走了.........雖然呢間hostel 係不濟,但同呀希臘大媽和伯伯住咗幾日,都有少少唔捨得。佢地好好,車我出去corfu town,等我唔使攞住成個喼走一公里路出去搭車.................

15euro/nite

係Corfu town 住一晚等於我係sidari 住三晚有特,一晚就要成50euro....好貴呀!! 但個到又真係無hostel or guesthouse,為有硬住頭皮住la...




一出到hotel 問口,就係一個菜市場,可以睇到corfu town 住居民的日常生活...幾好!!!

搭巴士no. 2 去corfu 最著名的landmark 之一 - Pontikonisi (mouse island)

上車的時候叫司機到站就叫我下車,但佢叫我下車的地方係一個半山的車站,睇落去完全同海邊掛唔到釣,我重以為佢老點我or misunderstood 咗我想去的地方.............點知再行出少少,就番我睇到個海邊n that white church.....................原來我要下山先去到ga......surprised!!








呢個mouse island 正正對住corfu airport 的跑道,個日有好多人街完個white church,就行過黎睇aeroplane 昇降........自從啓得機場關咗之後,好耐未試過睇到間aeroplane 係咁近距離起飛和降落了..............




P.S. 搭番巴士回corfu town 閒逛先...............

沒有留言:

發佈留言