Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

10.04.2011

歐洲の旅 ~ 希臘篇 2011@ Paxos (D9)

離開了Parga ,再搭多大約一個鐘船,就到Paxi. 我對Paxi 一無所知,只在lonely planet 到睇過少少關於呢個island 的野。Lonely planet 話 呢個係bite-size island and 係ionian's holiday islands 中最小的。個到D buildings all r in venetian-style pink-and-cream and have three colourful habour towns..........
一去到已喜歡上這個island,原因係佢比Parga 寧靜同悠閒,Parga 唔知係咪開始出名,好多人呀......Paxos 少人D , relax D














好鍾意呢間restaurant 的design,當我影相的時候,入面有個鬼佬行咗出黎問我係咪好鐘意間restaurant,重叫我入去一齊坐下,飲下野吹下水..............如果我係到住一二日都會ga, 但我join local tour趕時間,唯有禮貌地refuse 咗了...............好想下到hea 番1-2日呀!!!!



Supermarket.......






當我爬黎爬去咁影下D 門 & 窗,有個伯伯好好咁開埋到門,笑笑口咁同我講話可以入去睇,跟住就返回佢間restaurant 了.............嘩! 點解咁好人,我係個陌生人黎ga! 雖然可能入面無咩好偷,但...........我就係喜歡希臘人呢種隨性的性格!!!

門內的景況 - 一個屋企的後花園




回到個pink-and-cream 的square...

The habour is in Z-shaped




Its time to go back !!!

Old Fortress @ Corfu

搭番旅行社安排的旅遊巴回Sidari

好開心的一天,二個islands 都好靚,希望有機會去個到住吓!!!
P.S. Leave Sidari to Corfu town

沒有留言:

發佈留言