Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

10.04.2011

歐洲の旅 ~ 希臘篇 2011@ To Corfu (D7)

連日來進進出出這個巴士總巴多次,今天應該係最後一次到這裏來了!! 因為我要往西走,去一個island 叫Corfu. ...........點解去Corfu,因為我想去一個island 叫Parga! 我係bus station 問過D staff,佢地話去到Corfu 再去Parga 會容易過由Thessaloniki 去Parga..........所以咪諗住去到Corfu先,到時再問人點去Parga!......所以我對Corfu 都係乜都唔知,連佢係點樣都唔知...............只係靠lonely planet 上的文字知道少少關於呢個island 的野.................但估唔到,我之後竟然被Corfu 吸引住,係成個希臘旅程留得最耐
Thessaloniki (Macedonia) Bus Station

上巴士前,買個大飽和肥朱奶做早餐先!! 09:00 準時開車去Corfu 了
Thessaloniki bus station 內賣巴士票的Counters....不同counters 售賣去不同地方的巴士票!! 個到沒有詢問處,係有點不便......但D staff 都幾好,佢知的都會答你或refer 你去related counters.


塔咗2-3 鐘車,便會小休30 mins .......

到咗Igoumenitsa,這個port 是最接近Corfu island 的。所有巴士上的乘客都要下車買ferry ticket to Kepkypa (Corfu town),行李則留在巴士上。買完船票後,你有你上船,巴士有巴士上船.............落到咗Corfu,再上番架巴士到!





Port of Igoumenitsa








其實當巴士去到Igoumenitsa 我睇到晒到我張唔開眼的太陽,我已經好興奮。但當我見到Corfu town 的時間,真係興奮到叫咗出黎.............好靚呀!! 佢有Venice & Durbrovnik 的feel, coastal 個D buidling 同個old Fortress 都係好靚.............可能我真係對Corfu 乜都唔知,望到佢個下真係好好好好興奮!!!!

Port of Corfu

下船後,乘客便要快點catch up 番之前搭個架巴士,唔好上錯車呀!! 因為你D 行李係晒架巴士上ga.....坐多大約5-10mins,就要咗corfu bus terminal 。其實點解唔搬個巴士站next to the Port 呢.........咁咪唔使咁煩.....Anyway, 咁樣搭巴一都幾得意!
係同一個巴士站,我要搭間long distance bus 去我昨晚睇中個間hostel .......個嗰地方叫Sidari...差不多到的時候,巴士上個售票員叔叔就提我下車,重指埋我揾個間Hostel 的方向tim.......原來,而家先係黑暗的開始!

呀叔指住hostel 的方向是一條公路,我就向著呢個方向行行行....行咗一陣經過一間small hotel,所行一陣又見到一間mini market,我入去問個老闆娘係咪咁行,佢話係..........唯有繼行.........拖住個死人喼係列日當空下行咗唔知幾耐.......行到由有屋到無屋再番D屋,其間中見到二條死咗的蛇............超級驚呀! 好驚突然有條撲出黎.............行到見番D 屋,入咗其實一間問下呢間hostel 係邊,個人話走多一陣就到了..............ai......馬死落地行,唯有行.......行多大約10 mins,終於望到間hostel 個招牌.......我到la.......
死咗的蛇...........見到個下超級無敵驚~!!



但呢間hostel 係newly run ga......everything is not well-equipped........我真係好黑仔!! 貪平!! cuz it only costs 15 euro/night. 呢間hostel 係由兩公婆開的,但佢地二個都唔識講英文lor.....個希臘大媽大約都明我講咩ga....但佢地咩都要慳!! 我要同佢地講我要hot water,佢先會開畀我.....



放下行李便出去個supermarket 買D 日用品,其間見到一D apartment ,我真係入去問埋價錢諗住轉地方住tim...............但一返到去,見到希臘大媽係到清潔到身水身汗,我要咩佢都盡量滿足我.......心突然軟起上黎,都係留番係到住,成間hostel 得我同佢地兩公婆jar~
出去買完野,已經累到攤係牀唔想再出去..........就咁想係呢間hostel 住咗三晚,每日由巴士站落車行一公里區先番到屋企.....................

P.S. : to Corfu town

沒有留言:

發佈留言