Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

10.04.2011

歐洲の旅 ~ 希臘篇 2011@ Corfu Old Town (D8)

我以為我醒估到會有蚊會係我瞓覺的時候偷襲我,所以我用張被包住晒成個身。頂頂頂!! 但我都要呼吸ga.....只係露出咗張臉出黎啫,就成為咗D 蚊的點心。我足足畀佢地針咗六野係我快臉珠登到呀........我咁大個女都未試過快臉咁多舊"蚊難":......好痕同好興!! 半夜二點起身食咗幾快cookies n 拍死咗一隻先瞓............總之就瞓得唔好la~~~
今日6am 就醒咗,hea 到8am 先出離開所謂的hostel。突然,見到個招牌寫話有bike 租。心想,行個一公里路真在有點辛苦,辛苦不在長短,而係我要顧住左邊會唔會突然有條蛇蛇撲出黎咬我,但我又不能不理右邊每架飛快的"跑車"..........行左死,行右死得重快!!所以我就租咗架單車la.....it costs 5 euro / day!!

跟住我就楂住架單車係Sidari 遊下,先發覺原來我住個到離sidari town 重有點距離.....sidari town 熱鬧好多同more touristic,同埋有個沙灘係附近tim......好多鬼佬一早就黎游水......行咗一陣楂番架戰車返到我住個附近等bus to corfu town la...............

等呀等.......等咗大半個鐘都未有車黎........明明燈柱個timetable 寫住11:30 有巴士ga ma.....個油站叔叔就話我聽,係12:30 先有巴士.......我話個張紙寫11:30,佢大番我話我係到做咗咁多年時我會唔知??!!........of cuz i trust him la..........由於sidari 係中途站,所以我都幾驚miss 咗架巴士,所以行咗一陣supermarket 就坐咗街邊到等咗成30 mins...........
yeah!!! 終於到咗Corfu town la ...........i cant wait to see the old town n fortressssses

This is the New Fortress (Neo Frourio).......平時由海望去的是Old fortress

希臘人幾識嘆,Cafe 無處不在..........

上到fortress 個到,就可以睇到呢個view............當望到個時好震撼,因為我對Corfu 無認識之餘,也很少看書和網上介紹Corfu 時有講關於呢個fortress and the view.....好意大利feel.......
下山後行去old town la........



好似venice ar~~














由old town 再慢慢行去Old Fortress ,當時都差不多18:30,但太陽重未肯落山......門口個gate 寫住唔使錢入場,以為行緊運,原來上去城堡個到己經關咗...........只可以係城堡下遊遊....但個view still very nice!~~~

小運河畀boats pass through the fortress

城堡個到己經關咗...........只可以係城堡下遊遊....但個view still very nice!~~~

Cafe~~

無記錯,好似係Corfu university..............個日我重聽到有人係到練琴..........

除咗Adriatic Sea, Aegean Sea and Mediterranean Sea, 我還愛Ionian Sea........

海天一色






行咗half of the Old Fortress, 話咁快又19:00,要趕搭20:00尾班車回Sidari la......






Green Bus Station is 係搭去D車程多過30 mins 的地方

番到Sidari都差不多21:00,要食番餐好的.......................
食完Dinner22:00,楂番架戰車番hostel .............其實摸黑踩咗咗3mins (因為某D 位無燈),好驚左蛇右車......what a scary time in my life~!!
P.S.: Local tour to Parga & Paxos

沒有留言:

發佈留言