Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

7.17.2011

歐洲の旅 ~ 希臘篇 2011@ Kastoria (D5 ~ 2)

終於由Kavala返到Thessaloniki 了,點知個到落大雨!!!! 左諗右諗今日留係Thessaloniki 都去唔到D 咩地方,不如坐程車去遠少少可能唔落雨呢..........把心一橫,便買咗張巴士票去一個叫Kastoria 的地方。其實我去它知道的野很少,只是知道佢係靠賣Fur 的一個小山城同埋係網上見過這個小山城的樣貌,但沒有想過真的會去......
Thessaloniki main bus station


Waiting to go Kastoria

沿途天色不太好,氣温重越黎越低.....巴士上的温度計showed 16 度at that time

到咗kastoria la..................
但天色真係麻麻,重落起大雨上黎tim....因為真係即興咁黎到,唉,又要拖住個喼走黎走去揾地方住...........由於我去到時已經係16:00,tourist info centre 又關門了,我唯有向途人求助........當我拖住個大喼走過一間餐廳,我看見個老細無無聊聊咁,便問他哪裏有guesthouse/ hostel/ cheap hotel....由於他的英語程度不太好,他找了隔離藥店的朋友幫我.......我講咗我的budget ,他們真的為我細心咁為我列出三間合乎我要求的住宿,又好好人咁draw 埋個小map 畀我跟住行去............I feel I was very lucky at that time!!
終於揾到間guesthouse 住了,但有點貴對我自己一個人住來說!! 40 euro/ night...老細死都唔肯減................but this apartment is pretty large, clean n comfortable ga..


放下行李,便出外逛逛.......lonely planet 寫呢到有成50 幾個byzantine and post byzantine churches.....好有尼泊爾個D feel, but 呢到係 "五步一 小; church十步一大church"!!









雖然呢到有很多賣fur 都店舖,但其實呢到已經沒有生產fur,全部的fur 大都靠russia 進口了...............

Dinner

P.S. Kastoria > Thessaloniki

沒有留言:

發佈留言