Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

7.17.2011

歐洲の旅 ~ 希臘篇 2011@ Kavala (D5 ~ 1)

昨日上到去Castle 已經差不多黃昏,所以有點唔甘心,所以今朝一早起身..............係離開Kavala之前再上黎睇一睇.......
本來admission 個staff 話到我畀錢,我同佢講我昨日黎過,係咪都要畀...............佢即刻唔收錢畀我入.......
真係不汪我早起身黎再上黎多一次...............







係時候返回Thessaloniki.............但我肚餓,買咗個Gyro 上車食,點知畀司機話我"車上禁止飲食" but i saw no such notice inside the bus ga!...............



回Thessaloniki 中

沒有留言:

發佈留言