Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

7.17.2011

歐洲の旅 ~ 希臘篇 2011@ Kavala (D4)

今日終於完咗佢地個long public holiday, 市面上一切回復正常。今日瞓到自然醒,精神超好,天氣也好,心情梗係更加好la....

之後會係散步到山下.....尋晚睇過書,想去一個island called Thasso 佢係aegean最北的island......點知去到碼頭,時間唔啱,無得去tim.....終是我便問碼頭個D 人,Kavala附近有咩地方好去,佢就寫咗二個地方我,叫我搭車去la......



搭咗 約半個鐘頭車,終於到咗...........點知,原來係一個海灘。但我乜都無帶wor.........所以真係行下個海灘,跟住去附近的supermarket 買下野食就返回Kavala 了....





回到Kavala,便再在Pangia 下相.....







Kavala Castle (Admission fee : 唔記得咗係euro 2 or 4)



係castle 內可以睇晒成個Pangia 半島同成個城市.........個view 好正...........但影相個時己經係差不多黃昏時間.............我心有點不甘,決定明天離開Kavala前再上黎多一次



















係山下又落番山下,咁樣行法真係會瘦ga!! 本身想揾間餐廳食dinner,但行過甜品店,忍唔住買咗幾件tarts 食下................



Dinner





食飽飽後慢慢走回Guesthouse





D 路好有龍貓feeeeel ...i like fooling around there both day and night



真係牀前明月光



P.S.: Kavala > Thessaloniki > Kastoria

沒有留言:

發佈留言