Daisypath Vacation tickers

Daisypath Vacation tickers

總網頁檢視次數

10.04.2011

歐洲の旅 ~ 希臘篇 2011@ Parga (D9)

昨時等巴士去Corfu old town 的時候join 咗個local tour to Paros and Paxos...it costs euro 26!! 原來想去blue cave 但sunday 無tour 去there.........駐定我同D blue caves 無緣,上次係Croatia 的split都想去blue cave,但又係無ferry 去嗰到..........唔緊要,我終有一日會去到的!!!!!
好彩今日join local tour jar.....唔係就真係會蹲係sidari 成日,因為今日星期日,出去old town or other area 的巴士好疏,疏到無朋友...........分分鍾要搭巴士,同埋星期日D舖頭唔知開唔開,你知Greek 幾hea ga la!~~
一開始就係我報名個間tour agency等旅遊巴接我去個port 到坐船去Parga 先....
View of Corfu Old Town from the sea

Tour ferry.....鬼佬都係鍾意晒太陽,我都唔執偷晒埋一份先

Old Fortresssss

搭咗差不多一個鐘就到咗Parga la~~~ 無我想像中咁興奮,唔知係咪因為我係香港已search 有關的info n fotos .....
我識Parga 係因為我係lonely planet 睇到它張相,再係望上search 過.....原來,它係希臘一個新興的旅遊點,每年都有吸引大批歐洲人especially 意大利和克羅地亞人黎渡假...... (同個turkish傾開計,佢話原來Parga 係turkey 都開始出名,有好多tour 去Parga wor!!).


熱鬧的大街,靜靜的小巷~~







其間同間cafe 老闆吹水,佢話上邊有個Castle 望到成個Parga 好靚的!!
慢慢由海邊沿白色的梯級而上



行咗一陣就上到去個Castle 了....這個細小caslte 當然不能同Corfu 個嗰相比,但小有小的好~~



View of Parga from the caslte

係時間落番山,買咗個波菜批食,再週圍行下.............

I like this foto~~

what a relaxing atmosphere there!!!!!!!

離開Parga,直衝去Paxos

P.S. : to Paxos

沒有留言:

發佈留言